Μεταξύ 1832 και 1839, ο Robert Aderson της Σκωτίας εφηύρε την πρώτη ακατέργαστη ηλεκτρική μεταφορά. Ένα μικρής κλίμακας ηλεκτρικό αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από τον καθηγητή Stratingh και τελειοποιήθηκε από το βοηθητικό Christopher το 1835. Τα πρακτικά και επιτυχέστερα ηλεκτρικά οδικά οχήματα εφευρέθηκαν και από τον αμερικανικό Thomas (Ντάβενπορτ) και Scotsmen Robert Davidson περίπου το 1842. Και οι δύο εφευρέτες ήταν οι πρώτοι που χρησιμοποιήσουν τα μη επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά κύτταρα. Οι Γάλλοι Gaston Plante εφηύραν μια καλύτερη μπαταρία αποθήκευσης του το 1881 βελτιώθηκε. Το 1899, ένας Βέλγος έφτιαξε το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αποκαλούμενο «Lα Jamais Contente».
Πολλές καινοτομίες ακολουθούμενες και το ενδιαφέρον για τα μηχανοκίνητα οχήματα αυξήθηκαν πολύ προς το τέλος των 1890 και των πρόωρων δεκαετιών του 20ου αιώνα.
Ο Phaeton είχε μια σειρά 18 μιλίων, μια κορυφαία ταχύτητα 14 mph (22.53 km h) και κόστισε $2.000. Στα τέλη του 1916, με τα ξύλα εφηύραν ένα υβριδικό αυτοκίνητο που είχε και μια εσωτερική μηχανή και μια ηλεκτρική μηχανή. Από τη στροφή του αιώνα, η Αμερική ήταν ακμάζουσα στα αυτοκίνητα, τώρα που ήταν διαθέσιμα στον ατμό, ηλεκτρικό, ή οι εκδόσεις βενζίνης, γίνονταν δημοφιλέστερες .Τα έτη 1899 και 1900 ήταν το υψηλό σημείο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Αμερική. Τα ηλεκτρικά οχήματα είχαν πολλά πλεονεκτήματα πέρα από τους ανταγωνιστές τους στις αρχές των δεκαετιών του 20ου αιώνα. Δεν συνέδεσαν τη δόνηση, τη μυρωδιά, και το θόρυβο με τα αυτοκίνητα βενζίνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου