Εικόνες

Steam Cars of the 1800's


1865 Roper

1868 Roper

1875 Grenville

1878 La Mancelle

1885 Voiturette a Vapeur

1889 De Dion

1892 Philion steam carriage


Εικόνες απο ηλεκτρικά αυτοκίνητα...

1. 1891 Morrison.

Κατασκευασμένο από τον William Morrison το 1891, κάποιοι λένε ότι ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα στην Αμερική. Είχε κινητήρα τεσσάρων ίππων και μπορούσε να μεταφέρει 6-12 επιβάτες. Η μέγιστη ταχύτητα ήταν περίπου 20 μίλια την ώρα και οι μπαταρίες χρειαζόταν επαναφόρτιση κάθε 50 μίλια.
Αν λάβουμε υπόψιν αυτό που λέγεται, ότι δηλαδή το όχημα ήταν ολοκληρωμένο το 1887, τότε μιλάμε για ηλεκτρικό όχημα πριν από 122 χρόνια.

2. Electrobat 1894-1899.
Τα Electrobat κατασκευαζόταν για αρκετά χρόνια στην Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. Τα πρώτα ήταν πολύ βαριά οχήματα και χρησιμοποιούσαν ρόδες από ατσάλι προκειμένου να υποστηρίζουν την βαριά μπαταρία. Έφεραν δίδυμους κινητήρες 1.5 ίππων και είχαν μέγιστη ταχύτητα 20 μιλίων την ώρα. Μπορούσαν να διανύσουν 25 μίλια μέχρι να χρειαστεί επαναφόρτιση η μπαταρία.

3. 1900 Riker.
Κατασκευασμένο στην αλλαγή του αιώνα, αυτό το κλειστό τύπου σεντάν όχημα έφερε ηλεκτρικά φώτα, ξύλινες ακτινωτές ρόδες και σωλήνες μέσω των οποίων οι επιβάτες θα μπορούσαν να επικοινωνούν με τον οδηγό. Τα παράθυρα μπορούσαν να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν, έφερε 48 κυψέλες μπαταριών και έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε κάθε τροχό. Η θέση του οδηγού ήταν περίπου 6-7 πόδια πάνω από το έδαφος.

4. 1901 Riker Torpedo.
O Andrew Riker, ιδρυτής της Riker Electric Vehicles, κατασκεύασε το Torpedo το 1901 για να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο στους δρόμους. Στο Coney island, τον Νοέμβριο του 1901, το Torpedo διένυσε ένα μίλι σε 63 δευτερόλεπτα (περίπου 57 μίλια την ώρα).

6. Studebaker, 1902-.
Τα ηλεκτρικά Studebakers ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 1902. Φτιάχτηκαν τα λεωφορεία που απεικονίζονται στην φωτογραφία και ηλεκτρικά ταξί. Κατασκευάστηκαν επίσης αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα σε μια γκάμα στυλ. Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται ο Thomas Edison στο Studebaker του 1903.

7. 1906 Krieger.
Κατασκευάστηκε στο Παρίσι και ανήκε στον πρεσβευτή των ΗΠΑ, γερουσιαστή George P. Wetmore. Το Krieger διέθετε σύστημα επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω του συστήματος φρένων (!!!!!) καθώς αυτό κινούνταν στην κατηφόρα.

8. 1909 Babcock.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Babcok είχε ένα εξωπραγματικό για την εποχή ρεκόρ. Τον Οκτώβριο του 1906, οι New York Times ανέφεραν για ένα από αυτά που οδηγούσε ο F.A Babcock Jr., το οποίο διένυσε 100 μίλια με μία και μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 40 μίλια.

9. 1909 Bailey.
Τα αυτοκίνητα αυτά ήταν γνωστά κυρίως για την ανθεκτικότητα τους. Ένα από αυτά διένυσε 4 πολιτείες της Νέας Αγγλίας ως τέστ αντοχής και ένα άλλο διένυσε μέρος του βουνού Washington στο New Hampshire του οποίου η κορυφή βρίσκεται στα 6.000 πόδια.